خوش آمدید

ساخت وبلاگ

امکانات وب


-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->
-->-->-->-->-->-->
-->-->-->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->

 s5 سامسونگ بر طبق عادت قدیمی خود می خواهد بعد از معرفی s5 نسخه مینی و zoom را معرفی کند.

 

اطلاعات نسخه کوچک پرچمدار کهکشانی ها تحت نام SM-G800 امروز به بیرون درز کرده که احتمالا دارای یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰p و تراشه اسنپ‌دراگون ۴۰۰ با چهار هسته ی پردازشی است.

از دیگر مشخصات اس۵ مینی که به بیرون درز کرده می‌توان به ۱٫۵ گیگابایت حافظه ی رم و حافظه ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا با microSD، دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو، فرستنده IR و یک باطری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد که به اندروید کیت کت و رابط کاربری تاچ ویز مجهز خواهد شد.

هیچ اطلاعات دیگری در مورد اینکه آیا اس۵ مینی دارای حسگر ضربان قلب یا اینکه ضد آب و گرد وغبار هست در دسترس نیست، اما امیدواریم که سامسونگ این ویژگی ها را در این نسخه نیز قرار دهد.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : galaxy s5, اخبار تکنولوژِی, اخبار سامسونگ, اخبار موبایل, اخبار گلکسی s5, سامسونگ, معرفی گلکسی s5 mini, گلکسی اس5 مینی, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 412 تاريخ : يکشنبه 17 / 1 ساعت: 19:52

 SONY DSC نسخه ی رایگان مایکروسافت آفیس مدتی قبل برای آیپد و آیفون عرضه شد. این نرم افزار در مدت کمی توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند.

 

 

شرکت مایکروسافت از طریق اکانت رسمی خود در توئیتر عکسی که در ادامه ی این مطلب قرار داده ایم را به اشتراک گذاشته است. این شرکت با برنامه ی جدید خود توانسته تنها در مدت ۱ هفته ۱۲ میلیون دانلود داشته باشد. سخنگوی شرکت مایکروسافت اعلام کرده که شرکت از این مساله بسیار خوشحال و خوشنود است.

هنوز خبری راجع به اکانت های پولی Office 365 و تعداد کسانی که جدیدا از این سرویس استفاده می کنند نیست. اما به نظر نمی رسد عرضه ی نسخه های رایگان از مایکروسافت برای تبلت و گوشی ها بتواند روی فروش این محصول اثری بگذارد. Office 365 نسخه ی آنلاین آفیس است که با آن می توان تمامی کارهای آفیس را به راحتی انجام داد و تنها هزینه ی کمی برای اشتراک باید پرداخت کرد.

 

 

 

BkUaUk-IMAAv3bJ

این برنامه را به رایگان می توان از AppStore  یا Google Play دریافت کرد.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : آفیس, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, رایگان, مایکروسافت, موبایل, کاربردی, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 411 تاريخ : يکشنبه 17 / 1 ساعت: 19:51

20140401133700_HTC-One-M8-vs-Galaxy-S5 

امروزه بازار تلفن های هوشمند رونق بسیاری گفته و شرکت ها هم دارند با حداکثر تلاش خود محصولات خود را به انواع تکنولوژی ها مجهز می کنند دو تا از این شرکت ها HTC و Samsung هستند که همیشه پرچمدارانشان با هم رقابت سر سختی دارند در این مطلب میخواهیم به مقایسه ای کوتاه و مختصر بین HTC One 2014 و Samsung Galaxy s5  بپردازیم

 

خوش آمدید...ادامه مطلب
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 425 تاريخ : يکشنبه 17 / 1 ساعت: 19:50

 نوکیا در کنفرانس Build 2014 که چند روز پیش برگزار شد از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد. گوشی‌هایی که اولین گوشی‌های ویندوزی با آخرین نسخه‌ی ویندوزفون بودند. در طی این همایش این کمپانی فنلاندی پرچم‌دار جدید امسال خود یعنی Lumia 930 را معرفی کرد. همچنین در کنار آن از گوشی‌های میان رده‌ی خود به نام‌های Lumia 630، Lumia635 و Lumia 630 Dual پرده برداشت.



گوشی‌های جدید نوکیا در اواخر هفته‌ی گذشته در شهر سانفرانسیسکو آمریکا و طی مراسم کنفرانس Build 2014 رونمایی شدند. همه‌ی گوشی‌های رونمایی شده در این مراسم از آخرین ورژن سیستم عامل ویندوزفون یعنی WP8.1 بهره می‌برند و همچنین جزو اولین گوشی‌های ویندوزی با ویندوزفون 8.1 می‌باشند. اولین گوشی رونمایی شده در این مراسم Nokia Lumia 930 بود که قرار است این پرچم‌دار در ماه جون سال جاری به بازار جهانی عرضه شود. ما هم بسیار کنجکاو هستیم تا دلیل نوکیا را بابت این تأخیر 2 ماهه در عرضه‌ی پرچم‌دار خود بدانیم. در واقع Lumia 930 به نوعی نسخه‌ی بین‌المللی Nokia Lumia Icon تلقی می‌شود. 


 
پرچم‌دار جدید نوکیا از یک صفحه نمایش 5 اینچی فوق حساس از نوع ClearBlack AMOLED و با رزولوشن 1080p  بهره می‌برد. صفحه نمایش FullHD این گوشی تراکم پیکسلی بالای 441ppi را ارائه می‌دهد که واقعاً جذاب به نظر می‌رسد. مغز متفکر این گوشی یک چیپست Qualcomm Snapdragon 800 می‌باشد که شامل یک پردازنده 4 هسته ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز می‌شود. همچنین یک رم 2 گیگابایتی این پردازنده را همراهی می‌کند. یکی از بهبودهای قابل توجه در ویندوزفون 8.1 ، قابلیت نصب برنامه‌ها و بازی‌ها بر روی کارت Micro SD می‌باشد. اما نوکیا در Lumia 930 از این قابلیت جدید در ویندوزفون 8.1 استفاده نکرده است. چرا که Lumia 930 تنها دارای 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد و از وجود اسلات کارت میکرو اس دی بی بهره است. یک دوربین 20 مگاپیکسلی از نوع PureView برای این اسمارت فون در نظر گرفته شده است و همانند پرچم‌داران قبلی نوکیا، این گوشی به همراه لنز زایس می‌باشد. نوکیا بر روی دوربین پرچم‌دار امسال خود مانور زیادی داده است. دوربین این گوشی از لرزش گیر اپتیکال دست (OIS) بهره می‌برد. همچنین این پرچم‌دار قابلیت فیلم‌برداری به صورت FullHD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. 


نوکیا در پرچم دار جدید خود از 2 فلاش برای دوربین خود استفاده کرده است تا عکس‌های بهتری در شرایط نوری ضعیف با این گوشی بیندازید. Lumia 930 مانند برادران خود یعنی Lumia 1520 و Lumia 1020  قابلیت کوچک‌تر کردن ابعاد تصاویر به اندازه‌ی 5 مگاپیکسل و با رزولوشن بالا را دارد. این قابلیت خوب نوکیا، کار را برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها برای کاربر آسان‌تر می‌کند. دوربین این گوشی دارای برنامه های از پیش نصب شده‌ی زیادی می‌باشد که تجربه‌ی کار با دوربین‌های نوکیا را بیش از پیش لذت بخش کرده است. از میان این برنامه‌ها می‌توان به Nokia Camera، Creative Studio و Cinemagraph به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌ی دوربین این گوشی اشاره کرد. راه های ارتباطی این گوشی شامل Wi-Fi a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه‌ی 4، NFC و USB نسخه‌ی 2.0 می‌باشد. پرچم‌دار امسال نوکیا جزو قطورترین پرچم‌داران امسال تا کنون محسوب می‌شود و با 9.8 میلی متر پهنا، در میان سایر پرچم‌داران رکورد دار می‌باشد. در نهایت این گوشی 5 اینچی دارای باتری 2420 میلی آمپر ساعتی است که قابلیت شارژ بی سیم Qi را دارد. پیش بینی می‌شود که فروش Lumia 930 به طور گسترده در ماه جون در اروپا، آسیا، خاورمیانه و هند آغاز شود. همچنین قیمتی در حدود 599 دلار برای این گوشی در نظر گرفته شده است.


بعد از معرفی Lumia 930 در کنفرانس Build، شاهد ارائه و پرزنت گوشی‌های میان رده‌ی نوکیا بودیم. Lumia635 و Lumia 630. هر دو این اسمارت فون ها دارای دو ویژگی بارز بودند. یکی قیمت پایین و دیگری رنگ‌های متنوع و زنده. در ضمن مدل دو سیم کارته ی Lumia 630 هم در این کنفرانس معرفی شد که اولین گوشی ویندوزی دو سیم کارته محسوب می‌شود. همان طور که در بالا اشاره شد، این دو گوشی از جدیدترین نسخه‌ی ویندوزفون یعنی 8.1 بهره می‌برند. این دو گوشی شباهت‌های سخت افزاری زیادی با هم دارند. بهتر است بگوییم این دو گوشی تنها تفاوت‌های جزیی با هم دارند. هر دو گوشی مجهز به یک پردازشگر Qualcomm Snapdragon 400 همراه با پردازنده 4 هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز هستند و ویژگی‌هایی چون رم 512 مگابایتی، حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی و اسلات کارت میکرو اس دی در هر دو به چشم می‌خورند. هر دو گوشی دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع ClearBlack IPS LCD  با رزولوشن FWVGA می‌باشند و یک محافظ Coing Gorilla Glass 3 صفحه نمایششان را پوشانده است. این دو گوشی از یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برند که فاقد فلاش هستند. در نهایت راه ای ارتباطی شامل Wi-Fi b/g/n, micro-USB و بلوتوث نسخه 4 ویژگی‌های برجسته این دو گوشی را بر روی کاغذ کامل می‌کند. هر دو گوشی جدید معرفی شده شرکت نوکیا از شبکه‌ی 3G و +HSPA پشتیبانی می‌کنند. حال می‌رسیم به بخش تفاوت این دو گوشی. Lumia 635  از اینترنت پرسرعت 4G LTE  پشتیبانی می‌کند.


خوشبختانه گوشی‌های میان رده‌ی نوکیا، زودتر از پرچم‌دار آن به بازار عرضه می‌شود و مجبور نیستید برای ورود این گوشی‌ها به بازار انتظار زیادی بکشید؛ چرا که قرار است در ماه می سال جاری در اروپا، آسیا، روسیه و چین عرضه شوند.
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : موبایل, نوکیا, ویندوز, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 432 تاريخ : يکشنبه 17 / 1 ساعت: 19:20

 شرکت AMD به تازگی یک کارت گرافیک جدید از رده حرفه ای FIREPRO معرفی نموده که W9100 نام دارد و از شانزده گیگابایت حافظه GDDR5 استفاده می‌کند.



شرکت AMD امسال با به روز رسانی کارت گرافیک‌های سری FIREPRO خود سعی دارد تا به کارت‌های گرافیک Quadro ساخت شرکت Nvidia برسد و بتواند بخشی از بازار را نصیب خود کند. ارائه کارت گرافیک قدرتمند W9100 نیز در این راستا بوده و استفاده از شانزده گیگابایت حافظه GDDR5 با کلاک حافظه 5 گیگاهرتز و استفاده از 44 واحد پردازشی به همراه توانایی محاسبه 5TFLOPS تنها گوشه ای از توانایی‌های این هیولا می‌باشد. برای اتصال به مانیتور نیز این کارت گرافیک از شش درگاه mini Display Port استفاده می‌کند که هر کدام می‌توانند یک نمایشگر 4K را پشتیبانی نمایند و در مجموع این کارت توانایی نمایش همزمان شش مانیتور 4K را دارد.
AMD گفته این کارت در سرورهای سازندگانی نظیر Supermicro، Boxx و Tarox به فروش خواهد رسید. هر چند مشخصات دقیق این کارت در دسترس نیست ولی AMD یک مجموعه بنچمارک را در مراسم معرفی این کارت منتشر کرده است که این کارت را با Quadro K6000 و Quadro K5000 مقایسه می‌کند.
البته AMD هنوز صحبتی از قیمت این کارت گرافیک نکرده است و قرار شده تا پایان ماه آوریل مشخصات دقیق‌تری از آن منتشر شود.


خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 428 تاريخ : يکشنبه 17 / 1 ساعت: 19:18

 اخیرا مشخصات برادر کوچک گوشی پرچم دار سامسونگ یا همان گلکسی S5 مینی به صورت تایید شده منتشر شده است.



 

با انتشار مشخصات این گوشی رقابت بسیار جذابی مابین سامسونگ و دو کمپانی شناخته شده ال‌جی و HTC که هر کدام به صورت همزمان محصول هم رده خود را با گلکسی S5 مینی معرفی کرده‌اند، شکل گرفته است تا یک جنگ تمام عیار را به نمایش بگذارند.
سامسونگ SM-G800 که با نام S5 مینی شناخته خواهد شد، از یک نمایشگر 4.5 اینچی Super AMOLED  با دقت 1280x720 پیکسل بهره می‌برد که نسبت به نمایشگر qHD به کار گرفته شده در گلکسی S4 مینی بهبود قابل توجهی یافته است. استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یا همان کیت کت 4.4 به صورت پیش فرض نیز در کنار یک پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 400 جذابیت‌های این کوچولوی دوست داشتنی را بیشتر کرده است.
همچنین یک دوربین هشت مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی در جلو، به همراه یک و نیم گیگابایت حافظه رم و شانزده گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی به انضمام یک باتری نسبتا حجیم 2100 میلی آمپر ساعتی و درگاه مادون قرمز نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌باشند. انتظار می‌رود S5 مینی ضد آب نیز باشد و از استاندارد IP67 پشتیبانی نماید. البته مشخصات این گوشی فارغ از دوربین ما را شدیدا به یاد گلکسی S5 زوم می‌اندازد.
  
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ, موبایل, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 440 تاريخ : يکشنبه 17 / 1 ساعت: 19:17

 gsmarena_006 اندازه ی گوشی یکی از مهم ترین جنبه های انتخاب گوشی است. در این مطلب اندازه ی گوشی جدید الجی را با دیگر پرچمداران بازار و رقبای اصلی اش مقایسه می کنیم.

 

1 2ه

همانطور که مشاهده می کنید، این گوشی از نظر اندازه بسیار مناسب است. این گوشی نسبت به گوشی های قدرتمند دیگر بازار اندازه ای کوچکتر دارد، اما از آیفون شرکت اپل بزرگتر است که این مساله بسیار خوب است. گوشی Iphone 5S از نظر اندازه نسبت به گوشی های پرطرفدار بازار بسیار کوچکتر است و می توان گفت که تنها نقص این گوشی همین است. حال می توان برای انتخاب Nokia Lumia 930، تصمیم بهتری گرفت.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : Lumia 930, Nokia Lumia 930, اندازه, بهترین های بازار, سایز, مقایسه, موبایل, پرچمدار, گوشی, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 437 تاريخ : جمعه 15 / 1 ساعت: 11:43

 LG-expected-to-sell-roughly-15-million-devices-during-the-next-quarter با توجه به آنالیزهای انجام شده توسط گروه Strategy Analytics، الجی به سومین شرکت تولید کننده از لحاظ فروش گوشی در آمریکا تبدیل شده است.

 

طبق فروش این مدت گوشی های الجی، انتظار می رود که این شرکت فروش خود را در چند ماه آینده به ۱۵ میلیون دستگاه برساند. این به این معنی است که شرکت کره ای الجی بتواند ۵ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در ماه بفروشد که همین باعث موفقیت بی سابقه ی این شرکت می شود. در ماه های گذشته، الجی فروشی ۴٫۴ میلیونی در هر ماه داشت.

بیشترین موفقیت و فروش این شرکت بخاطر گوشی های سری L و سری F این شرکت بوده. در این که گوشی پرچمدار و قوی این شرکت، یعنی LG G2 بسیار پر طرفدار است شکی نیست. اما بازار نشان داده که یک شرکت نمی تواند به فروش گوشی پرچمدار خود اقتدا کند و بیشتر بازار خود و سود خود را باید از گوشی های میان رده و پایین رده ی خود به دست آورد. بالا نگه داشتن فروش گوشی های پرچمدار بسیار مشکل است. معمولا خریدارانی که برای خرید بهترین می روند، بهترین را انتخاب می کنند. و با وجود شرکت های متعدد تولید گوشی، که هر مدت یکبار یک گوشی پرچمدار با بهترین امکانات عرضه می شود. این مساله بیانگر این است که یک گوشی تاپ، نهایتا ۲ تا ۳ ماه فروش مفید می کند.

LG G2 mini می تواند یکی دیگر از برگ برنده های این شرکت برای رسیدن به ۱۵ میلیون فروش باشد. این گوشی با رمز Mini، یعنی قیمت پایینتر با امکانات یکسان نتیجه ای جز فروش بالا و موفق نمی دهد. طبق شایعه های شنیده شده، این شرکت کره ای در حال کار بر روی نسخه ی جدید پرچمدار خود، یعنی LG G3 است که اواخر سال میلادی عرضه می شود. این گوشی جوابی بر گوشی های رده بالای شرکت های دیگر مانند سونی، اچ تی سی و سامسونگ است که در حال حاضر گوشی های پرچمدار خود را معرفی کرده اند. طبق همین شایعات این گوشی ضد آب و گردغبار بوده، نمایشگری ۵٫۵ اینچ دارد. گفته شده که رزلوشن صفحه نمایش چیزی فراتر از تمامی گوشی های بازار خواهد بود؛ رزلوشنی برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل. به نظر این گوشی هم همانند مدل قبلی خود بسیار موفق خواهد بود.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : G2, G3, الجی, سری L, شرکت بزرگ, فروش بالا, موفق, پرچمدار, گوشی جدید, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 399 تاريخ : جمعه 15 / 1 ساعت: 11:42

 gsmarena_001 (4) کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در شهر سانفرانسیسکو آمریکا و از دوشنبه ۲ ژوئن آغاز می شود.

 

به گفته ی اپل در این کنفرانس که ۵ روز به طول خواهد انجامید ۱۰۰۰ مهندس و ۵۰۰۰ توسعه دهنده حضور خواهند داشت. اپل امسال روش فروش بلیط را تغییر داده است. در سال های گذشته هرکس می توانست بلیط این کنفرانس را خریده و در آن حضور به عمل رساند. اما امسال توسعه دهندگان باید برای حضور در این کنفرانس درخواست داده، سپس اپل از بین آنها افرادی را که می توانند شرکت کنند را انتخاب می کند. قرار است که شرکت اپل در این کنفرانس از آخرین توسعه ها و ویژگی های سیستم عامل IOS و OS X خود پرده برداری کند. همچنین گمان می رود که تغییرات Macbook Air جدید به تغییرات مربوط به CPU و کارت گرافیک، و قوی تر شدن آنها خلاصه نشود.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : ios, MacBook Air, اپل, برنامه نویسان, توسعه دهندگان, معرفی, کنفرانس, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 441 تاريخ : جمعه 15 / 1 ساعت: 11:41

 gsmarena_003 (2) گوشی Samsung Galaxy Ace Style هنوز به طور رسمی معرفی نشده. اما عکس های این گوشی در محل کنفرانسی در هامبورگ آلمان لو رفت.

 

سامسونگ و سری Ace از موفق ترین گوشی های میان رده ی بازار هستند. Samsung Galaxy Ace Style آخرین و جدید ترین گوشی از این سری می باشد که قرار است به زودی و به صورت رسمی از طرف سامسونگ معرفی شود. گوشی Samsung Galaxy Ace Style می تواند با توجه به ظاهر تمیز و زیبای خود یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار باشد که از نسخه ی ۴٫۴ سیستم عامل اندروید، یعنی Kitkat استفاده می کند. صفحه نمایش این گوشی ۴ اینچ خواهد بود. دوربین پشتی این گوشی ۵ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن VGA خواهد بود. این گوشی ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی راجع به سخت افزار داخلی این گوشی منتشر نشده است.این گوشی در دو مدل دو سیم کارته و تک سیم کارته عرضه خواهد شد. بازه ی قیمتی این دستگاه چیزی مابین ۲۷۵ تا ۴۱۰ دلار تخمین زده شده. بعد از معرفی شدن رسمی این گوشی و اعلام مشخصات بیشتر، از طریق همین وبسایت شما را با خبر خواهیم کرد.

gsmarena_003 (2) gsmarena_002 (2) gsmarena_004 (2) gsmarena_001 (3)

 
 
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : , Samsung Galaxy Ace Style, Style, ارزان قیمت, ایس, سامسونگ, عکس ها, لو رفته, کنفرانس, گوشی جدید, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 425 تاريخ : جمعه 15 / 1 ساعت: 11:41